Sunday, 24 July 2011

APABILA LELAKI CINTAKAN ALAT SULIT PEMPUAN

HAI,,,aku bukan nak citer pasal alat sulit pempuan sebenarnya,tapi tadi terbaca paper pasal ni








"baby"takut mati....tulah luahan lelaki yang rela buang alat kelamin kerana kekasih songsang dia...


bile aku bace benda ni...
otak aku terpikir macam-macam


"macamne diorang boleh jadi begini?"
"diorang tak takut akibatnya ke?"
"salah sape?,family?masyarakat or diri sendiri ?"


aku rasa diorang ni celaru pilih laluan hidup...cuma bile dah dikecewakan kekasih baru sedar yang pengorbanan dia selama ni tak berbaloi langsung..ingat senang ke nak potong batang pastu tebuk jadi lobang..perit tu...
bile dah mati nanti susah orang nak kebumikan mayat...


ni aku rasa hukuman atau ujian ALLAH untuk masyarakat kite sekarang yang makin lalai dalam menitikberatkan hukum agama....


bagus gak la si laki yang buat pengakuan dalam paper metro tu... moga orang celik lebih luas tentang isu-isu macam ni supaya tidak terlepas pandang...hope kite semua dijauhkan dari malapetaka macam tu...




p/s:sori lama tak update blog busy kerja

3 comments:

  1. tanjat boboi.. huhu terkejut sperma aku bila dngar cite ni.. huhu

    ReplyDelete
  2. Pengen yang lebih seru ...
    Ayo kunjungi wwwasianbet77com
    Buktikan sendiri ..

    Real Play = Real Money

    - Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
    - Cash Back up to 10 % .
    - Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

    untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
    - YM : op1_asianbet77@yahoo.com
    - EMAIL : asianbet77@yahoo.com
    - WHATSAPP : +63 905 213 7234
    - WECHAT : asianbet_77
    - SMS CENTER : +63 905 209 8162
    - PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

    Salam Admin ,
    http://asianbet77.com/

    ReplyDelete